BDH.
Posted on Monday, May 5, 2014, 12:57 AM, Comment [0]

Bodoh rupanya aku relakan kau huni hati aku
Patutnya awal lagi aku kunci elok bermangga hati ini
Aku katup rapat tingkap
Sekalipun lubang angin akan kututup
Patutnya awal lagi aku usir kau dari menjengah hati
Sebab kau tak layak biarpun untuk meninjau di lubang pintu

Bodoh rupanya aku
Biarkan hati ini kau huni
Ternyata tujuan kau tekan loceng hati dahulu
Hanya untuk menumpang hati aku
Dan bila kau dah puas
Kau tinggalkan rumah hati ini kosong tanpa penghuni

Em
Well said, jantan
Hati aku bukan rumah tumpangan

Navigates


Disclaimer|Purpose|Follow



Surah Daily


♪ ♫ ♩ ♬



Creditors

Skin By : Hafiz Zulkafly
Device : Adobe Photoshop CS5
Others : Pakcik Google ImgUr
Best View : Using Google Chrome


Time Machine

Copyright© 2011 : Hafiz Zulkafly. All Right Reserved.